Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hur mår ni denna dag? Såg ni Fotbolls-EM
igårkväll, eller? Självklart satt jag och älsklingen bänkade framför tv:n, och det var
superspännande! Jag visste att Sverige skulle vinna över Grekland, och det
gjorde dem ju med 2-0. ;)



På morgonen klockan 08.00 skulle vi samlas på Centrumskolan, repetera inför
teaterföreställningen. Själva föreställningen gick kanonbra, och jag kom ihåg
alla mina repliker! Barnen verkade gilla våra föreställningar jättemycket, kul! :)

Vid 9-tiden åkte jag och handlade lite nödvändiga saker till morgondagens
middag. Men nu upptäckte jag att vi bara har fyra brödskivor kvar, så bäst att
handla lite mera bröd idag.. Kanske även köper en såndär liten kladdkaka? ;)

Vill ni veta en sak, föresten? Jag har sommarlov nu!!! :D
Fyfarao vad skönt det känns! Toppenbetyg, sommarjobb fixat, och LK!
Det känns så skönt att vara ledig nu fram till 18:e augusti, då skolan börjar
igen. Då börjar vi andra året, då väljer man inriktning + att man bara har
ett år kvar så tar man studenten.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0