Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Fyfan vad sur jag har varit idag på morgonen..
Kom till skolan som vanligt 08.00, men när Ullis ser oss kom hon på att jag och
Marie hade fått sovmorgon idag igen (som förra måndagen) eftersom vi är klar
med vårat arbete.. Jaha, då hade vi haft hål till 12.20.. Men då fick vi tag i Solweig
och fick veta att det skulle vara "rest-dag" idag, alltså om man har något kvar att
göra i något ämne, då ska man göra det. De som är helt klara fick sluta..
Alltså hade jag och Marie inte behövt åka till skolan idag!

Jag har kommit hem redan vid 9-tiden, skönt. Sitter just nu här och ska se
reprisen av Våra bästa år. Sedan kanske det blir att mysa med älsklingen, han
är ju ledig fram till Torsdag - lyllos! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

jo vi kasnke hinner ses, fast ska nog vara i stan hela helgen från torsdag .. :p

2008-06-02 @ 22:21:12
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0