Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott i natt?
Själv har jag sovit hyffsat bra i alla fall, om vi bortser från nästäppan.. ;/
Det har gått jättebra med Kosmos här, han är jättelugn. Inatt sov han med
oss i sängen, hur mysigt är inte det? :)

Just nu är klockan lite över nio, och det är bara jag och Kosmos som är vaken.
Älsklingen ligger fortfarande och sover, men jag är inte ett dugg trött nåmer.
Passar på att blogga en snabbis, ska väl snart göra lite frukost. Kosmos har
redan fått sin frukost, och han mumsade i sig den rätt fort.. :)



Planerna för idag då? Ja, det blir att gå ner på stan och titta läget..
Klockan 10.00 börjar Kalixdagen, men vi ska dit först vid 12-tiden kanske.
På eftermiddagen spelar The Poodles, och dem är grymtbra live. (Har sett
dem live för två år sedan, och det var grymt!) Hoppas jag blir lika nöjd i år!
Under kvällen ska vi gå ut och äta tillsammans med mamma och Ann på
en restaurang. Yummie!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: angelina

hejhej! ha en trevlig dag!

2008-06-28 @ 09:50:56
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: DENISE DORNELL

fin blogg, ha en bra dag!

2008-06-28 @ 11:41:23
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0