Körning

Hej på er allesammans! :) Vad har ni för väder hos er? Själv ska jag klaga!
Det blåser som bara den, och är drygt 10 grader.. Inte ett dugg varmt ute. ;/
Sånt här väder har det varit hela dagen, och det är riktigt tråkigt..Jag vill ha sol!

Vad har hänt denna dag då? Som jag berättade i tidigare inlägg angående plugg,
jag har faktiskt pluggat. Blev att göra färdigt sista sidan i engelska grammatikboken.
Sedan har jag övat inför imorgon med mina repliker, älsklingen har fått lyssna på
det några gånger.. ;b Har även gjort en tidig middag redan vid 14-tiden, det blev
chickenbits. Var tvungen att laga maten tidigare eftersom älsklingen skulle ha
körning 15.30. Nu har han bara halkbana, teoriprov och uppkörning kvar!! :D



Så här sitter jag.. Väntar för fullt på att lingling kommer hem från bilskolan.
Ska ner i duschen sedan när han kommer, så blir tidigt duschande - men det
gör ingenting! Då har vi hela kvällen ledig, och det är så jäkla skönt..

Nu ska jag fortsätta spela sims, mitt tidsfördriv under tiden älsklingen är borta.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är när man klarat teoriprovet man ska bli glad, för då har man så gott som körkortet i handen ;) Teorin kan vara svår för vissa, men halkbanan och uppkörningen är lätt.. :P Så alla säger att bara man klarat av teorin, så är allt lugnt :)

2008-06-11 @ 01:16:19
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0