Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Hur mår ni en dag som denna?
Själv är jag jätteglad, och allt är positivt (än så länge)! :)
Älsklingen tar studenten idag, hur underbart är inte det?! Så självklart är
jag jätteglad, och jag verkligen längtar till eftermiddagen då de har utsläppet.

Det är konstigt, jag vaknar alltid jättetidigt när jag tänker att jag ska sova länge..
Idag vaknade jag före 08.00, och jag var jättepigg! ;o Så jag klev upp då..
Gjorde i ordning frukosten, och efter det diskade jag. Sedan började jag med
allt städande, dammsög hela lägenheten och skurade. Ni kan ju gissa om det
luktar gott här nu? :)

Sitter här just nu och tar igen mig litegrann, det är jobbigt att städa - haha.. :D
Lyssnar just nu på Edguy, hur bra är inte dem? Precis - bäst typ! Ska snart
inspektera min lock/plattång, och försöka klura ut hur man byter tillbehör..
Jag är less det vågiga och platta, så ska ge mig på ett annat tillbehör.
Problemet är att jag inte har en aning om hur man byter, så jag måste läsa
bruksanvisningen.. ;p

Vid 12.30 kommer mamma hit, och då ska jag fixa det sista på mig.
Sedan bär det av till Buketten för att hämta alla blommor, och sedan vidare
till studenten. Därefter ska vi hem till älsklingens föräldrar där studentfesten
hålls.. :) Detta kommer bli en kanonbra dag, med massa fotografering! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0