Ensam i natt

Ikväll är det första natten på länge som jag sover utan älsklingen.. ;/
Han har precis åkt hem till Bjumis för att färga håret, och där är hans kostym
och allt. Så lika bra att han åker hem dit, så allt är färdigt inför imorgon när
det är den stora dagen! :)

Vid 18-tiden gick vi ner till Grodparken där det var fullt med folk som ville se
alla fina tjejer och killar som deltog i balen. Jag kan säga såhär; Oj vad jag
längtar tills det är min tur! :) Alla är så fina i sina långa klänningar, men jag
har mina favoriter. Rosa och lila klänningar är stora favoriter hos mig,
och vet ni vad? Det var flera stycken som hade rosa och lila klänningar!
Jag tror nästan alla var brunetter/svarthåriga som hade rosa och lila klänningar,
det är så otroligt snyggt! :) Från grodparken gick vi iväg längs Köpmannagatan,
där vi stod vid handelsbanken för att se när de som deltog i balen kom gående.
Träffade även Jenna där, hon kom och skrämde mig - den rackaren! ;p
Stötte även på Marie och co. vid 11:ans. ;D



Var sedan till Coop och handlade - andra gången för idag.. Denna gång var vi
tvungen att köpa mjölk, den tog slut till middagen. Sedan köpte vi även cola,
och en pringles med ny smak. Det var 5 kronor rabatt, så den kostade endast
10 kronor. :) På hemvägen var det typ ingen efter Köpmannagatan..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0