Torsdag

Godmorgon (?) på er allesammans! :) Hoppas ni har sovit gott inatt, vilket jag har.
Just nu befinner jag mig hemma i Kalix, tillsammans med mamma. Vi lämnade
in bilen på Åströms klockan 8.00, och får tillbaka den 15.00.. Var sedan förbi
Coop och handlade lite innan vi promenerade hit.

När vi kom hit började jag direkt med DVD/VHS:en och installera, tänk att jag
kunde installera och allt - själv! ;) Fixade även med skrivaren, så nu står den
i bokhyllan så prydligt. Har även satt VHS-filmer och sånt i backar, så nu ser det
prima ut här i lägenheten. ;) Sitter just nu och tar det lugnt innan vi ska ner på
stan igen. Ska ut och äta lunch innan vi går till Synoptik, blir nog Trocadero. ;p

Nej, nu ska jag snart skriva ut lite recept från datorn, men före det ska ni få
se gamla bilder på mig som moster hade på deras dator. Bilderna är från 2006.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0