Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ursäkta att jag inte har bloggat sedan Söndag.
Jag har verkligen inte haft tid såhär på morgonkvisten eftersom jag börjar jobba
redan 08.00 denna vecka. Då vill jag hinna ha sovmorgon, och då hinner jag
inte blogga före arbetet. ;b

Vad har hänt sen sista inlägget? :)
- Jag har börjat övningsköra! (Fick alla papper från Vägverket i Fredags, körde
första gången på Tisdag)

- Detta är sista veckan jag har kommunalt sommarjobb.

- Jag försov mig för första gången. (Fast jag hann i tid till jobbet, som tur var!)


Imorgon är sista arbetsdagen och det känns jätteskönt! Inte för att det varit
jobbigt här på förskolan, men klart att man längtar efter ledighet. Sommaren
är fullsmockad för mig, tyvärr blir det inge Skåneresa.. Det känns onödigt
eftersom Börje kommer hit nästa vecka, då hinner vi ju se honom.

Ska vi återgå till morgondagens planer?
Då blir det att älsklingen kommer och hälsar på! Jag längtar jättemycket! :)

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0