Söndag

Hej på er allesammans! :) Ursäkta den hemska uppdateringen, men så är det
nu under sommaren. Jag har inget internet på Seskarö så det kan inte hjälpas..
Just nu sitter jag i Sangis hos älsklingens syster. Vi är på kalas eftersom
Emil fyller 9 år idag.

Igår var det bröllop hela dagen! Henkes äldsta brorsa gifte sig, och det var ett
stort bröllop. 113 gäster var bjudna, och jag kände typ 10 personer där.. ;p
Inte riktigt min smak när det är så stort, allt känns överdrivet stort. Ungefär som
att man är hos Drottningen och Kungen. Men det gick bra i alla fall! :)
Kom hem vid 01-tiden inatt, så vi var på bröllop i 11 timmar typ..

Imorgon åker jag till Seskarö, så då blir jag utan internet igen..
Men vi får höras nästa gång jag kommer till älsklingen. Ska vara husvakt
föresten, men det blir i Augusti. Nu ska jag spela Guitar Hero!
Ha det bra så hörs vi någon annan dag, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

okeej! :p

2008-07-21 @ 00:37:46
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0