Måndag

Hej på er allesammans! :) Sitter just nu hos moster och bloggar en snabbis..
Vill ni veta något tråkigt? Jag har blivit sjuk - igen.. ;( Fick världens feber igår
och var öm i hela kroppen. Nu har jag ungefär tio gånger värre i halsen än
igår.. ;(

Vad har annars hänt sen sist?
- Jag har sommarjobbat klart! :)

- Börje har kommit hit upp till norrbotten för att hälsa på, tyvärr åker han nästa vecka.

- Jag har blivit sjuk..



Ja, mer fanns inte att skriva just nu.. Lite bloggtorka kanske? Men vi hörs
förhoppningsvis på Onsdag igen, för då åker jag till Kalix! Ska få en make-over
av älsklingens syster på Onsdag. Kul! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0