Fredag

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en trevlig Fredagkväll.
Själv sitter jag hemma hos min kusin, sitter ute på deras altan och pratar
förfullt.. :) Har varit här sedan 18-tiden, kanske snart dags att tänka på refrängen?

Vill ni veta två saker?
- Jag har köpt en extern hårddisk idag på Elgiganten för 599 kronor.

- Jag har beställt mobilt bredband igår, vilket betyder att jag kan surfa var
som helst - när som helst! Fast det mobila bredbandet kommer inte ännu,
men hoppas jag har det om två-tre veckor i alla fall. :)

Ha det bra så hörs vi efter Lulekalaset, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul när man kan unna sig och sitt hem/sina saker lite extra lyx! :)

2008-07-29 @ 01:05:31
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0