Sammanfattning av 2007

 Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig :) <3

Dog någon i din närhet?
Morfar 18/8 (Min & älsko's 10 månaders dag)

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige och FInland..

Vilka datum kommer du minnas, och varför?
20/4 - Sunrise Avenue (Stod längst fram!)
14/6 - Grundenten (Obeskrivlig känsla!)
18/7 - Vår förlovningsdag (Amazing!)
3-5/8 - Lulekalaset (Underbart!)
18/8 - Morfar dog
20/8 - Wilma föddes
6/9 - Morfars begravning
14/9 - Jag fyllde 16 år
18/10 - Vår ett-årsdag (Underbart!)
11/12 - Älsklingen fyllde 18 år
24/12 - Julafton
31/12 - Nyårsafton (Wilmas dop - Jag var Gudmor, Nicke & Majsan gifte sig)
*Dessa är bara några av de viktiga datumen, de finns såklart fler*

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad (och alla andra Sunrise Avenue låtar)
Ronan Keating - When you say nothing at all
Danny - Tokyo
Ola - Rain
Mfl..

Speciellt denna låt:
Ronan Keating - When you say nothing at all
Danny - Tokyo

Blev du kär under 2007?
Jag var redan kär, sedan 2006! ;) <3

Vad gjorde du på din födelsedag?
Bjöd in folk, hade det trevligt :)

Hur höll du dig från att bli galen?
Umgicks med älsklingen :)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

  Nej :)

  

Vad var din största framgång 2007?

 Att jag flyttade kanske? ;p


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Vinterkräksjuka, Förkylning och sånt där - inget allvarligt :)


Bästa köpet?
Friis & Company väska


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder måste det nog vara ;p


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vår förlovning, min flytt osv.. :)


Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat mer ;o


Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre onyttig ;o

De bästa nya människorna du träffade?
Marie, Zandra & Jenna :)


Kommentarer
Postat av: LinnRuby&amp;Millan

Svar: Jaha, va duktig du är!:)

2008-01-06 @ 21:00:09
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Sabine

Grattis till förlovningen!
Det är så att jag och min pojkvän håller på att kola på ringar.
(Dock ska vi inte förlova oss, men vi ska
köpa förlovningsringar och ha som löftesringar eller vad man nu vill kalla det)
om du har några tips så får du gärna lämna dom i min blogg :)

2008-01-07 @ 00:16:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Fröken D

det händer rätt mycket på ett år.. fin blogg! ha det gott!

2008-01-07 @ 16:21:30
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0