Middagen

Idag var jag och älsklingen till Nyborg på middag. Var hem till Matthias på Taco-
middag, Alexandra var även där såklart.  :) Jag och älsko har varit tillsammans
över ett år, och det är typ tredje gången vi umgås tillsammans allihopa. ;p
Men det ska bli ändring på det nu, eftersom jag också bor i Kalix nu! :)
Så nu kan vi inprincip vara med varandra när vi har tid, inte alltid alla fyra kan
samtidigt vilket är lite tråkigt..

Hade i alla fall supertrevligt på middagen! Kom dit före 20-tiden, träffade även
Aragon för första gången - En stor pudel. Jättesöt! Började äta nästan direkt,
en massa olika sorter till Tacosen, mums. Sedan gick älsklingen och Matthias
ut till bilen, de skulle titta på stereon osv. Jag och Alexandra gjorde färdigt i
köket, inför vår spelomgång i Med andra ord. Vi tjejer förlorade tyvärr mot
pojkarna, men det var lika kul ändå. Efter spelomgången tittade vi på en
komedi som var rätt så bra, I see you.com. Tänkte även se en thriller,
Like mother like daughter, men klockan blev så mycket att Kerstin hämtade
oss. Kom hem vid 00-tiden, och nu sitter vi här.

Tror att det blir säng-dags snart för oss, känner mig jättetrött.
Nu ska jag gå och pussa min pojk. ;) Kanske kommer in en outfit från
middagen, men det blir om en stund i så fall.
Ha det bra, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0