Måndag

God middag på er allihopa! Hoppas ni har sovit gott. Måste säga att det har
inte jag i alla fall.. Somnade först efter 03-tiden, helt omöjligt att somna före.
Skulle vakna 10 idag, men var för trött så somnade om till 11.
 Dagen har varit riktigt lugn, vi har mest suttit vid datorerna och spelat. Jag har
spelat Sims, och älsklingen har spelat något skoter-spel. Jag provade det
inatt, men jag var ingen bra förare precis. ;) Ska snart gå ner i bastun,
ett tag sedan vi bastat. Sedan blir det att fortsätta ta det lugnt resten av kvällen.

Imorgon börjar skolan, jag vill verkligen inte tillbaka. På ett sätt vill jag tillbaka,
träffa alla kompisar - men skulle hellre ha längre lov. ;) Tror vi har någon ledig
dag i Februari i alla fall, så inte länge kvar. Imorgon börjar vi klockan 08.00,
med matte som första lektionen. Då får jag frhoppningsvis börja med Matte B.
Jag känner mig nästan lite rädd inför kursen, tänk klarar jag den inte. Själva
tanken om kvadreringsregeln och allt vad det heer skrämmer mig! ;p

Nej, nu ska jag springa. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja usch ja imorgon börjar helvetet igen...

2008-01-07 @ 17:25:28
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Sabine

För att vi inte vill förlova oss,
vi anser att man då ska gifta sig, och det ska inte vi.
Vi har också kollat på Schalins ringar

2008-01-07 @ 18:58:50
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0