Praktiken är slut

Godmiddag på er gott folk!
Nu är min praktik-tid över, tänk att fyra veckor går så otroligt snabbt..
Jag saknar verkligen inte skolan, men imorgon börjar den igen.
Hade mer än gärna varit kvar på praktiken, jag älskade det!
Min handledare tyckte att jag hade fått kanonbra kontakt med barnen
redan första-andra veckan, och med personalen fick jag superbra
kontakt redan första dagen eftersom jag känner dem.
Handledaren var mycket nöjd med mig, eftersom jag till och med
blivit erbjuden sommarjobb & jobb efter gymnasiet! Shiit, förstår ni
hur glad jag är? :D Självklart ska jag jobba ett tag på dagis innan
jag fortsätter vidareutbilda mig, men vi får se om det blir på
Seskarö Dagis. Men känns skönt att de vill ha mig där i alla fall!

Nästa år får vi se vart jag gör min praktik, kanske på något
annat dagis eller någon annanstans. Tredje året vill jag vara
på det där behandlingshemmet och prova på, hoppad jag
får det! :)

Ha det bra så hörs vi om en stund! Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0