Plugg..

Plugg, plugg, plugg.. Det har jag ägnat mig åt idag hela dagen!
Först i skolan. Ingen Psykologi, men sedan var det Teori i Idrott.
Lunchen bestod av potatislåda & Kassler, usch. På ULS:en
berättade vi om barnet som vi observerat på praktiken,
det var jätteroligt och intressant! :) Nu hatar jag Matte B,
kom till linjära funktioner idag. När man ska skriva K, delta,
och allt vad de heter - Jag fattar nada! ;o USCH!!

Här hemma pluggade jag på mitt powerpoint-projekt.
Gjorde färdigt det, och sen gjorde jag manus till mig.
Vilken tur att vi får ha papper när vi ska berätta! :>
Sen har jag pluggat Matte B, har prov på Fredag i kapitel 1.
Olle sa att de flesta tycker 1:ans kapitel är svårt, men
det tyckte inte jag. :)

Ha det bra, Ciao!

HERIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sannukka

öö asså jag är typ på avsnitt 40 nånting ;p

2008-02-13 @ 20:39:21
URL: http://www.rosannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0