Lördag

Godmorgon på er kan jag inte säga, men Godmiddag kanske passar bättre?
Förlåt för att jag inte har bloggat, har tänkt göra det flera gånger under dagen
men då har jag alltid gjort något annat och sen har jag inte haft tid. Förlåt!

Igårkväll hade vi det riktigt mysigt när vi kom från Kalix. Vi gjorde vitlöksdip och
hade självklart vitlökschips, till det tittade vi på Juno - Riktigt bra film! :)
Efter det blev det lite extra myspys, fullt med tända ljus och ja allt mysigt. ;)
Hade det hur trevligt som helst, vi somnade inte förrän efter 02. :D

Vaknade upp idag vid 10.30 när älsklingens kompis kom hit med skoter,
men vi orkade inte kliva upp så vi fortsatte att snooza en stund. Gick sedan
ner och käkade lunch bestående av Hot & Spicy nudlar, yummie.
Efter det låg vi i sängen och tittade på tv, Polisskolan 5 (har sett den förut).
Åkte in till Kalix efter middagen, åkte runt och cruisa. ;p Var även in på
ICA Näsbyn och köpte Apelsiner, Gurka och en vitköksdip. Det är helg,
då får man faktiskt äta mycket onyttigt. Det enda onyttiga idag blir dippen.
Gurka och Apelsin är ju nyttigt, så ska äta en massa!
18.15 går Bring it on again på 5:an, då blir det att äta Apelsiner.
20.00 är Göta kanal 2 - Kanalkampen på 4:an, då blir det Gurka + dip.
Hihi, så ser våran kväll ut.. :) Göta kanal 2 har vi sett flera gånger,
dels på bio. Men den är bra, och Rafael Edholm är ju med så. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0