Fredag

Godmorgon på er allesammans! Här sitter jag nu, och klockan är inte ens 09.30!
Har vaknat för ett bra tag sedan, men vi låg kvar i sängen och myste lite.
Nu sitter jag här vid datorn, medan älsklingen ligger kvar i sängen och tittar
på tv. Ska snart vara en snäll flicka och göra frukost åt honom, det förtjänar han! :)
Blir även att se gårdagens Våra Bästa År, missade det igår p.g.a. shoppingen.
John kom visst på att Marlena är mördaren? Det återstår att se till 09.50.

Under dagen måste jag plugga Psykologi (kan typ ingenting) =/
Sedan måste vi även till Coop och handla litegrann. Vispgrädde, sylt,
sminkborttagningskräm, skruvar - You name it! Allt mellan himmel och jord..

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack :)
förutom massa plugg så blir det tvättning, städning, packning och sen middag hos ngra kompisar ikväll :)

2008-02-29 @ 09:21:47
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0