Fredag

Skitfredag! Morgonen började inte alls bra, Ma B kapitel 1 prov..
Det gick rent åt pipsvängen - svårt! ;( Är ju på Kapitel 2 nu,
och jag fattar nada av Linjära funktionerna.. Jag funderar seriöst
på att sluta Matte B, men vi får se vad som händer.
Hade arbetssätt och lärande sedan, då skulle jag och Elin
beskriva vilka krav vi vill ha på en förskolelärare. ;p
Lunch tillsammans med älsklingen, Tzatsiki! :D
Mums vad gott det var! :)
På engelskan hade vi hörövningar i 45 minuter,
sen fick vi sluta.

Nu ligger jag här hemma hos älsklingen, är förkyld igen!
Usch vad jag hatar detta! Jag var ju förkyld för två veckor sedan.. :/
Feber har jag också, stackars mig.. ;( Väntar att älsklingen kommer
hem, så han tar hand om mig.  Nu ska jag snyta mig (igen!)
och sedan fortsätta sova.

Ha det bra, ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0