Våra bästa år

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Måndag? Själv ska jag inte klaga,
jag tar det fortfarande lugnt.

Har nyligen varit i duschen här i nya lägenheten. Ganska liten dusch,
men man får plats i alla fall.. Sedan smorde jag in mig i b.u.s. det
är ett bra tag sedan.. Har ju solat solarium den senaste tiden, men
nu senare under hösten har jag inte hunnit med det.. Nu när jag är
på Seskis finns det ju inget solarium, så nu får jag nöja mig med b.u.s.
I Kalix bor vi ju granne med solariet, lyxigt va? ;)

              
                                       (Farah Fath - Mimi)

Nu sitter jag i alla fall bänkad framför tv:n och tittar på Våra Bästa år.
Jag älskar den serien, även fast den kan vara ganska långtråkig ibland.
Men klart jag måste följa den, har ju gjort det sedan jag var liten! :)
Ska nu bädda ihop bäddsoffan, och sedan vänta att serien fortsätter.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0