Upptäckt

Godkväll på er allesammans! :) Sitter ni bänkad framför tv:n och
tittar på tv4+, på Ondskan?

Själv sitter jag bänkad framför tv:n och glor på filmen..
Även fast jag har sett filmen flera gånger har jag aldrig tänkt på en sak..
Vet ni vilken känd artist som är med i filmen?
- Danny!

       

Har aldrig lagt märke till det förrän ikväll, haha. Snacka om
att vara blind, med tanke på hur många gånger jag sett filmen.. ;b
Så nu har jag gjort en liten upptäckt ikväll! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0