TV-tittande

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll?
Själv kan jag inte klaga, dagen har varit riktigt lugn. Härligt att
någongång ta det extremt lugnt!

Jag har spelat Skip-Bo för det mesta under eftermiddagen, det är så skojigt.
Får väl se när man klarar ut spelet, det borde man väl kunna göra?
Hoppas jag klarar ut det ikväll, det ska gå fort. ;)

Under kvällen har jag sett på tv för det mesta. Nytt läge, Roomservice
och Design Simon & Tomas. På tv400 hittade jag Vinterviken,
kanonbra film som dessutom är svensk! :) Så har suttit bänkad framför
tv:n hela kvällen, och vinterviken var såååå bra.. :)

        

Nu sitter jag och älsklingen bänkad framför tv:n igen. Det är ju
Harry Potter på 5:an, inte för att jag är något fan av Potter men..
Jag har bara sett tre filmer, haha så jag är inte direkt förtjust i Harry Potter..
Får väl ge filmen en chans, så man inte bara sitter framför datorn.

Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0