TV-tittande

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag och älsklingen här och myser.
Riktigt mysigt avslut på en helg, tihi.

Har precis tittat på Andra Avenyn spännande avsnitt. Kitty ska visst råna
en bank, och Roxana lär ångra sig angående David.. Yesbox, men så äre.
Just nu ser vi Gordon Ramsey på 5:an, han är så bra. Finns det någon
bättre kock än han? Han skulle gärna få hälsa på här och laga mat. ;)

    

Sitter och väntar på att Wallander - Joker ska börja, den är jättebra.
Dennis, ska du se Wallander ikväll? ;) Det är jättekul att Dennis börjat
blogga regelbundet, då kan man ställa en massa frågor så här
genom bloggen.. ;D

Imorgon har jag sovmorgon till 10.40, ovanligt? Dennis tycker att
min klass alltid har sovmorgon, fast det är bara två dagar i veckan..
Men Marie har sovmorgon typ varje dag eftersom hon inte läser
valbara kurser nu i tvåan.. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jo jag vet mamma ska boka tid för klippning :)

2008-12-07 @ 22:17:14
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0