Tråk

Godkväll på er allesammans! :) Fyfan vad jag har tråkigt, usch.. ;o

Älsklingen ligger och sover här brevid mig, han har en släng av migrän.
Själv sitter jag och tittar litegrann på Harry Potter och fången frå Azkaban.
Men det måste vara den sämsta filmen någonsin! Jag minns inte att
den var så här dålig, haha.. ;b

           

Tror jag ska gå och hämta lite chips, förhoppningsvis hittar jag något
annat att se på tv. Har för mig att Love Actually ska visas ikväll på någon kanal.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0