Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv somnade
jag direkt efter Oskyldigt dömd, alltså vid 22-tiden. Dock är jag jättetrött
nu, känns som att jag bara skulle ha sovit fyra timmar typ.. ;/

Älsklingen är på jobbet, och jag sitter här - helt färdigfixad. Väntar att
klockan ska springa iväg litegrann och bli 07.15 ungefär, då ska jag
promenera till skolan. Idag är det en jobbig skoldag, usch..



Börjar 08.00 med inriktningarna, lär säkert gå igenom något kring
förskolans verksamhet (även fast vi gjort det i 1:an).. Efter den lektionen
tror jag att vi har Pedagogiskt Ledarskap, och då ska jag fortsätta min
intervju med Monica. Under eftermiddagen, vid 13-tiden, då har vi
redovisning i Naturkunskap. Sist men inte minst, utvecklingssamtal.
Så jag lär inte blogga förrän ikväll, tyvärr.. ;/

Efter utvecklingssamtalet ska jag och mamma gå på stan en sväng,
titta lite julklappar till älsklingen, och jag ska även få min julklapp.
Hoppas det finns kvar, det jag vill ha. Kommer bli snyggast i stan! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0