Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv somnade
jag så fort jag la ner huvudet på kudden. Jag hade rätt om klockslaget
när älsklingen kom i säng, den var efter 23 - precis som jag skrev i bloggen.

        

Nu har jag varit vaken en timme, ätit frukost, fixat mig och läst tidningen.
Älsklingen ligger ännu och sover, ovanligt? Nej, men han är så söt! :)
Ska alldeles strax försöka packa ner lite mer saker som ska till Seskis.
Plattången, och lite smutstvätt. Det kommer bli en massa väskor
samt påsar, gaah.. ;b  Just nu är det sportbagen och ryggsäcken som
är överfull.. Sedan kommer ännu dataväskan, smutstvätt i en påse,
och minst två påsar till.. ;o Låter ungefär som att jag ska vara
borta ett år, haha.

Nu ska jag packa ner litegrann, så kommer vi fortare iväg efter skolan.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0