Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det en ny dag, och en dag
närmare jullovet. Idag är det dags att gå till skolan, kort skolvecka.

Sitter just nu här hemma, känner mig lite trött.. Jag förstår inte varför
sömnen inte vill komma tidigt på kvällarna? ;o  Lägger mig vid 22-tiden,
men somnar inte förrän mellan 23.00 och 00.00.. ;/ Både i Söndags
och igår har jag haft det problemet, jobbigt.

                             

Idag är det i alla fall Matte, roligt! Dock inte lika roligt att det är
först på morgonen, min hjärna fungerar inte riktigt då. Sedan måste
jag ha muntlig bokredovisning på engelska - hjälp! Sist men inte minst,
idrott efter två timmars hål. Juste, kom på att vi även har Ped/Soc,
det är sist på dagen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0