Timo out

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er ännu? Eller
sitter ni vakna? Själv är jag än så länge vaken, får se hur länge till..

Har tittat på Körslaget nu ända från 20.00, riktigt bra låtar.
Team Erik var självklart bäst, både på grund av att jag gillar
honom, och låten de hade valt. Det är den absolut bästa
låten med Andreas Johnson! Minnen från LK 07 helt enkelt.

    

Härligt att Timo åkte ut, jag gillar inte honom alls.
Usch och fy! Ännu hans stil ikväll, omg. Men men, alla har
olika stilar - och jag gillar inte hans.. Nu är han ute i alla fall! :)
Nästa gång hoppas jag La Gaylia åker, yepp.

Nu ska jag läsa lite kalix-bloggar och hålla mig uppdaterad.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnoea

Har inte sett körslaget men gillar Timo så synd att han åkte :P

2008-12-28 @ 17:38:11
URL: http://linnealindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0