Svensson Svensson

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag här i rummet, och älsklingen
ligger i sängen och vilar. 

 

Har tittat på Stjärnor på is, men det blev paus 21.30. Då passade vi på
att se Svensson Svensson, det är alltid lika bra! Jag och pappa tittade
alltid förut på serien, så jag har följt den sedan jag var liten. Tror aldrig
att jag kommer ledsna på serien, den är alltid rolig! :)

 

Snart är det dags igen för Stjärnor på is, får se vem som vinner.
Tycker det är synd att Lars Frölander åkte ut, men men.. Jag vet
redan nu att Markus kommer vinna, det är ganska säkert. Fast
skulle kännas bra om Jesper vann, för han är också superduktig! :)
Spännande att se vem av dem som vinner, eller hur?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

haha oj, jag är dålig på att svara på kommentarer, sorry :P jobbar på KG´, jobbat där i 1,5veckor nu bara

2008-12-06 @ 22:46:57
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0