Strömavbrott

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig nyårsafton denna
blåsiga dag? Haha, fyfarao vad det blåser!

Jag höll nyss på och skulle sminka mig - precis då gick strömmen!
Haha, så nu sitter jag här, utan smink. Älsklingen satt framför tv:n
när strömmen gick, och mamma var hos mommo. När hon kom
ut från mommo såg hon inte vägen, så jag fick lysa med
lampan på mobilen..  ;b

        

Nu sitter vi som sagt här, i tystnaden. Älsklingens mobil
spelar musik, men annars är det knäppt tyst. Har tänt ett
x-antal ljus, typ 17 stycken sammanlagt. Det är riktigt mysigt! ;)

Hoppas strömmen kommer tillbaka snart, för vi har mat
i ugnen som väntar på att bli färdigt.. Få se när vi kan äta,
säkert först senare ikväll - det här håller nog i sig en stund..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0