Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag
inte klaga, jag har sovit som en stock..

                

Vi tittade inatt på Murder at 1600, och den var faktiskt skitbra! :)
Har ni inte sett den? Då måste ni se den! Somnade sedan vid 01-tiden
när filmen var slut..

Vaknade först efter 11 idag, skönt att sova länge nu när det är jullov.
Har precis ätit frukost - vitlöksbaguette och varm oboy, yummie.
Riktig söndags-frukost, lyxigt va? ;)

                

Just nu sitter vi och ser Harry Potter och fången från Azkaban, nu är
det med svenskt tal. Finns inget annat att se på tv, så får väl se detta..
Denna dag ska vi förhoppningsvis ta det lugnt, hoppas på det.
Älsklingen åker hem idag under eftermiddagen, och då syns vi inte
förrän på mellandagarna.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

okej :) Men jag hade nära ett MVG men det ska jag fixa tills 8an är slut iafl. :)

2008-12-21 @ 12:30:33
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: rosanne

Biologi ;D okejjjj ska göra den senare

2008-12-21 @ 14:27:08
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0