Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott? Själv kan jag inte klaga.
Somnade vid 02-tiden, och vaknade alldeles precis - helt pigg.

Jurtjyrkogården 2 var en jättebra film måste jag säga! Spännande,
lite läskig och allt det, märks att det är en Stephen King film.
Det enda negativa var att många djur dog, och det var ingen vacker
syn.. Jag som är djurvän tyckte inte alls om det, så det kom några tårar
ibland. Usch för sånt där! ;/ Men annars var filmen kanonbra, se den! :)

                                    

Nu sitter jag här som sagt, älsklingen ligger i sängen. Är det ovanligt?
Haha, nej inte precis.. Får väl se när vi går ner och dricker te samt fikar.
Kanske blir att äta nudlar istället? Jag är grymt sugen på det.
Vi får väl se när älsklingen vaknar vad han säger.

Nu ska jag kolla pixbox och lite sådana saker.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0