Snow wonder

Hej på er allesammans! :) Nu har jag tittat på Oprah Winfrey Show,
alltid lika bra som vanligt. Det handlade idag om en kvinna,
hennes man hade lämnat henne och fyra barn. Han tog självmord
och hade sagt upp alla försäkringar osv, så kvinnan hade inga pengar
men en massa skulder.. ;/

         

Nu har jag zappat runt litrgrann, och hittat en film jag fastnat för.
Får väl se om den är bra, ska ge den en chans! Snow wonder på kanal 5.
Den började för en stund sedan, så jag har inte missat allt för mycket.
Ska ni se den?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: elin

aha vad jobbigt, jag har haft linser i 8 år :) men aldrig använt dom varje dag :)



Lycka till!

2008-12-22 @ 15:05:01
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Natta

hoppas du haft en bra helg :) God Jul! kram

2008-12-22 @ 16:43:17
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0