Slött

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er ännu denna
Fredagskväll? Själv sitter jag vaken, men om ett tag ligger jag
och sussar i bäddsoffan..

Jag har tittat på Körslaget nu, och det var ganska bra körer denna gång.
Mina favoriter är Team Erik, Team Wells och Team Hanna. ;)
Men vi får väl se hur länge de håller sig kvar..

Nu ska jag söka reda på någon lista/utmaning bland mina dokument
på datorn, kanske hittar någon. Sedan ska jag borsta tänderna,
ringa älsklingen och sedan sova. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0