Skoldag avklarad

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv måste jag
faktiskt klaga oerhört, blä..

                            

Började 10.40 med Svenska B, upplysningstiden som sagt. Tittade på
Gullivers Resor, idag var han i La Puta.. Sedan vart de lunch, mos och
korv. Annars brukar mosen vara ätbar, men inte idag.. Så jag har gått
hungrig ända från morgonen.. ;/  Efter lunch var det Naturkunskap.
Världens sämsta ämne, I hate it! Idag pratade hon om molekyler,
atomer och energi. Jag fattar verkligen ingenting, det är hemskt! ;o
Sista lektionen var Engelska B, inte allt för svårt. Lyssnade litegrann
på en text, sedan fick vi gissa lite saker bara.  :)

                          

Skoldagen var inte speciellt lång, men det var mycket gnäll, haha.
Har ätit middag för en stund sedan, idag blev det Mexicanasoppa.
Med extra mycket spaghetti såklart, då är det jäkligt mumsigt!
Ska alldeles strax träna litegrann inför redovisningen på Torsdag.
Kan ni gissa i vilket ämne? Naturkunskap, jäkla skit.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0