Skoldag avklarad

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte klaga precis, min dag har flytit på bra.

              

Började 10.40 med Svenska, då skulle vi skriva om Bellman och sånt.
Blev även att sjunga litegrann, vackert.. Under lunchen satt vi i cafeterian
och spelade Skip-Bo, jag vann. ;) Naturkunskapen var inte så farlig
som jag trodde, folk redovisade om diverse vetenskapsmän. Tillslut fick
vi sluta, wow. Engelskan var rätt lugn, skriva upp lite saker inför provet.
Glosor, och grammatik såklart!

Åkte till Coop för att handla innan vi åkte hem, blev diverse godsaker
bland annat. Eller okej, det blev ett packet chokladbollar, de andra sakerna
är mat. Vidare till lägenheten, och sedan stack vi iväg hit. Sitter alltså i
Bjumis nu, yesbox.

  

Håller på att skriva ner glosorna som vi ska ha till provet.
Usch varför ska det alltid vara så många glosor? ;o
Jag hoppas på det bästa i alla fall nästa vecka, då vi har provet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Joho nog finns du med =D

2008-12-08 @ 19:04:25
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0