Skip-Bo

Hej på er allesammans! :) Minns ni när jag skrev i förra inlägget att jag
inte har med mig Skip-Bo hit till Bjumis?

Jag var smart och kom på att det kanske finns på internet.. Och visst fanns det!
Installerade spelet plus cracket, och nu fungerar allting finemang! Skip-Bo
är jättekul att spela även fast det är på datorn, det blir svårare och svårare.
Men nu har jag spelat rätt länge, så nu ska älsklingen få sitta vid datorn
istället..  :)

                            

Jag ska se någon film på tv, just nu är Göta Kanal i alla fall.
Kanske ser den? Även fast jag sett den ett x-antal gånger. Ska göra
något i alla fall, så älsklingen får sitta vid datorn och se skoter-filmer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0