Skip-Bo

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag druckit upp mitt te och ätit
min chokladboll..

Älsklingen sitter fortfarande och spelar left 4 dead, och jag har
inte ännu börjar läsa igenom min bokrecension. Visserligen
har jag läst igenom den två gånger tidigare idag, men det
är bra att kunna den nästintill flytande. ;)

   

Ska alldeles strax läsa igenom recensionen, men först ska
jag göra en annan sak. Skip-Bo har blivit färdigt nu på min dator,
så nu ska jag installera det så jag kan spela på min dator också.  ;)
Under helgen spelade jag på älsklingens dator, men nu finns
spelet på min dator också! ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

fem stycken :) åååå var är de där spelat nånstans? ;P

2008-12-15 @ 19:11:10
URL: http://zataan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag hittade inte spelet ;(

2008-12-16 @ 00:16:39
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0