Shakespeare in love

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna kväll?
Själv sitter jag och äter galiamelon nu, yummie!

Har precis tittat på Gordon Ramsay's F-word. Jag älskar honom!
Han skulle gärna få komma hem till mig och laga mat,
slår vad om att han gör världens godaste pasta carbonara.  :)

           

Nu är klockan över 21.00, och söndagsfilmen har börjat på 5:an.
Ikväll visas Shakespeare in love. Jag har sett den filmen på
en svenska-lektion under hösten. Inte en bra film enligt mig,
men någon kanske tycker om den.. Jag själv tycker inte
om den, och ska strax slå över till någon annan kanal.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dani

Nej usch för gordon, och ja för jamie oliver

2008-12-28 @ 21:19:29
URL: http://revelingd.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha yesyes.

2008-12-28 @ 21:19:41
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0