Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har älsklingen klivit upp från sängen.
Jag har fixat mig och skolsakerna i ordning, så ska alldeles strax åka.

    

Dagens schema ser ut så här, inte allt för jobbigt. Det enda jag
inte ser framemot är Naturkunskapen, jag fattar ingenting av det..
Är nog det enda ämnet som jag verkligen måste kämpa i, haha. ;b

Blir att se film på Ped/Soc:en, bra. Pedled då ska jag läsa igenom
min projektmall en gång till, kanske fixa till lite - och sedan lämna in.
Naturkunskapen har jag inte en aning om.. Bara det inte är om energi,
jag fattar nada! ;/ Sedan har jag lov! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0