Schema

      

Börjar morgonen som sagt med Matte B, hoppas jag hinner
nästintill färdigt med 4:ans kapitel. Har bara tre sidor kvar..
På Engelskan ska jag redovisa min bokrecension muntligt, hoppas
det går bra. Idrotten skulle det vara en massa olika aktiviteter,
hoppas innebandy finns med. På Ped/Soc vet jag inte alls vad
vi ska göra.. ;b

Inte så värst jobbig dag med tanke på att vi har håltimme
mellan 10.10 - 12.10.. ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag hittade den ;p de är bara skip-bo! ;p De byts inte! :)

2008-12-16 @ 09:40:06
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0