Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu, eller sover ni
fortfarande? Själv har jag varit vaken över en timme, men jag är ännu trött.. ;/

      

Såhär ser mina Tisdagar ut.. Inte allt för jobbiga, men idrotten är
inte alltid så rolig. Speciellt inte idag, då vi ska ha äventyrsbana - obligatoriskt.
Men jag överlever väl, hoppas på en bra grupp i alla fall.. ;)

Nu ska jag uppdatera bilddagboken.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: betty

85.224.225.156 :o det är bara skillnad på 6&7, vad betyder det? :o

2008-12-09 @ 07:33:28
URL: http://lerdin.blogg.se/
Postat av: dennis

Fyfan vad lite lektioner ni har =P vi har typ 3 ggr så många :(

2008-12-09 @ 19:55:58
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0