Redo

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har jag ätit frukost, klätt på mig,
borstat håret och borstat tänderna.

Nu är jag redo att möta vardagen, haha. Ska alldeles strax åka till någon
affär och handla tandkräm, och sedan skulle älsklingen köpa nässpray.
Ovanligt? Nej knappast!

                   

Får se vad som händer när vi kommer hem. Jag kanske städar litegrann,
känner mig rätt sugen på det - haha.. Ska i alla fall se Våra Bästa År
klockan 12.50 eftersom jag är hemma den tiden idag. ;>

Nu ska vi börja åka tror jag. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0