Projektmallen

Hej på er allesammans! :) Vill ni veta en sak? Nu är jag jätteglad, tihi.
Vet ni varför?

Jag är klar med projektmallen! Fyfarao vad bra det känns att äntligen
gjort bort det. Det var rätt tråkigt att pilla med projektmallen, och svårt.
Att hitta fakta om Montessori var roligt, men att skriva det var värre.. ;b
Nu har jag gått förbi berg- och dalbanan, och det känns sjukt bra!
Imorgon är inlämningsdagen, få se ifall någon mer än jag lämnar
in arbetet. Nu slipper jag sitta och plugga under lovet, fasiken vad
härligt! :)

            
                                        (Maria Montessori)

Jag har skrivit ut alla papper nu, framsidan, texten, sammanfattning,
slutsats, bilagor, innehållsförteckning och allt vad som skulle finnas med.
Imorgon ska jag läsa igen alltihopa på lektionen för att checka en
sista gång. Sedan ska den lämnas in, och hoppas på ett hyffsat
högt betyg! ;)

Apropå högt betyg.. Igår på inriktningarna fick vi veta vad vi ligger
på just nu. Lite betygsprat via en lapp, eftersom Malin inte var där..
Stod i alla fall på lappen att jag har MVG på alla delar som vi arbetat med.
Gissa om det kändes bra att höra? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jo nog kan vi kanske det men jag kmr hem kring 10 i tolv ungefär;) för jag är ute med lite folk och skjuter där före :D

2008-12-17 @ 17:49:46
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0