Plugg

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Tisdagskväll? Själv kan
jag inte klaga precis, den är lugn. Inget stressande nu även fast jag har
engelska-saker att göra, och naturkunskaps-redovisning.. ;b
Snart är det jullov, och jag längtar enormt!

                              

Sitter just nu hos älsklingens föräldrar i Bjumis, kul. Älsklingen är
i bastun, och jag har duschat för en stund sedan. Min tid här har jag
faktiskt ägnat åt pluggande, tråkigt nog.. ;/ Jag har sammanfattat
min recension av "Blue". Ska nämligen ha muntlig redovisning på
en engelsk bok i B-kursen, och då har jag valt boken Blue. Det
var en av de bästa böcker jag någonsin läst på engelska! Jag känner
igen mig grymt mycket i den, och det är ju alltid något. Har skrivit en
liten sammanfattning av den skriftliga recensionen, så nu har jag
något att prata om. Har även tränat litegrann på engelska glosorna,
inget att hurra över - men några kunde jag i alla fall..  :)
Hade även tänkt läsa Naturkunskaps-redovisningen, men det
gör jag kanske imorgon?

               

Som sagt, nu sitter vi här i skogen. Får väl se när vi åker hem till
lägenheten, antagligen om ett tag. Jag ska i alla fall se Andra Avenyn,
det är ett måste här i livet! Men Kitty och Tony passar inte alls tillsammans,
för stor åldersskillnad tycker jag. Bättre med Kitty och Kim, haha.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0