Plugg

Hej på er allesammans! :) Älsklingen har fortfarande inte kommit hem,
men förhoppningsvis kommer han snart.

SMS:ade för en stund åt honom, och då visste han inte när de kommer
därifrån. Så jag låter bli att laga mat, jag väntar tills han kommer hem.
Vilken tur att jag inte är hungrig nu! :)

       

Istället för att laga mat ska jag börja plugga engelska. Usch det är
inte alls roligt, men ibland måste man göra tråkiga saker också..
Det är precis vad jag ska göra, sitta och plugga engelska för fullt.. ;/
Hoppas på ett bra resultat i alla fall!

Vi får hoppas att älsklingen kommer snart, så jag får börja laga mat
istället för att plugga. ;) Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

ja du jag ville testa företagsekonomi ;D Det är riktig ekonomi tillskillnad mot nationalekonomi haha. Sån ekonomi jag egentligen hatar men det har gått bra hittills så jag är nöjd :D



usch då men det går så fort, snart är det dags för studenten ;D

Om allt går bra för mig tar jag min examen i januari 2010 :D

Kram

2008-12-10 @ 19:42:11
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0