Plugg

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Söndagseftermiddag?
Själv vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. Det hade varit trevligare
om älsklingen hade varit här, men han har åkt hem för drygt
en timme sedan.. ;/ <3

                                      

Nu ska jag faktiskt plugga Naturkunskap A. Visst är det hemskt
att vi måste plugga under lovet? Usch och fy!
Visserligen ska jag inte riktigt plugga, utan jag ska skriva instuderings-
frågorna på datorn. Sedan kanske jag skriver ner lite viktiga saker
från kapitlet vi ska ha förhör på.. Får se vad jag orkar göra. ;b
Skönt att få det bortgjort nu före jul och nyår, för det lär inte bli
mycket pluggande mellan jul och nyår..

Nu ska jag vara duktig och skriva av instuderingsfrågorna och svaren
på datorn, så blir det lite mer läsbart och roligare att läsa.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0