Pedagogiskt Ledarskap

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu? Själv sitter
jag redan i en datasal här på skolan, chill.

Har Pedagogiskt Ledarskap just nu, sitter i datasalen i naturlängan.
Ska alldeles strax läsa igenom mitt arbete kring Montessori,
men det känns inte så lockande.. ;/

Ännu sedan att jag börjar nästa lektion först 12.50, NK A.
Ska försöka hitta läraren och höra ifall det är en viktig lektion,
annars åker jag hem till Seskis tidigare. Orkar inte vänta här
5 timmar.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja det var inte så dyrt men jag blev ju bjuden så :)

Men maten jag åt kostade 170 kr :) sen kan man ju välja förrätt och efterätt också :)

2008-12-18 @ 08:39:50
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0