Pantning

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Måndagseftermiddag?
Jag själv tycker den rusar iväg, man borde kunna stanna tiden. Om
några timmar är det sängdags, tråkigt nog.. ;/

Har suttit en stund med läxor nu, känner mig duktig. Jag tränade litegrann
på engelska glosorna som är till Fredag, bra att vara ute i god tid. Sedan
har jag läst igenom Naturkunskaps-redovisningen ett x-antal gånger.
Hoppas på det bästa, jag vill kunna så mycket som möjligt utan papper.

                            

Nu är jag klar med mitt pluggande, för stunden i alla fall.. Ska väcka
älsklingen nu, och åka till någon affär för att panta. Alla flaskor/burkar
i diskbänksskåpet trillar ut när man öppnar dörren, så här är det
dags för pantning. Alltid lika bra att panta, man får ju lite pengar då.  ;)
Dock tror jag inte det blir mer än 4-5 kronor idag, men det är alltid något.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0