Pain

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Onsdagskväll? Själv tycker
jag att det har varit Torsdag hela dagen, har varit helt snurrigt.. Det känns
fortfarande som Torsdag, men men..

               

Vet ni vad jag har gjort hela tiden sen förra inlägget? Jag har pluggat!
Okej, jag har lagat mat och diskat också. Men förutom det så har jag
pluggat hela tiden! Det blev nästan tre timmar pluggande, både vid
datorn och skriftligt. Jag är stolt! Men nu har min rygg och nacke
otrolig värk, så älsklingen har fått vara min massör. Det är alltså
positivt och negativt att plugga.
                                   + Bättre resultat på provet
                                    - Ont i rygg och nacke

Jag får alltid ont i ryggen/nacken när jag pluggar.. Det är jättejobbigt!
Älsklingen får leka massör varje dag nästan, stackaren. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

haha tycker också att det har känts som torsdag. :)

2008-12-10 @ 20:30:58
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Zandra

oj läste fel på schemat då ;D haha

2008-12-10 @ 20:43:43
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0